duminică, 24 aprilie 2016

79. MOARTEA UNUI TOP MODEL - partea a II-a

MOARTEA UNUI TOP MODEL

Partea a 2- a

-         Alo? Domnul doctor Costel Popoviciu?
-         Buna ziua. Eu sunt. Cine este la telefon?
-         De la TV Satelit… In legatura cu moartea Biancai...
-         A, nu, nu doresc sa comentez despre cazul Biancai…
-         Va rog, suntem fostii colegi! Si prieteni. Sunt Maria Panait! Sunt convinsa ca stiti ca eu si ea suntem prietene, eram…
-         Mda…
-         Stiu ca si dumnevoastra sunteti prieten vechi cu ea. Aveti un pic de inima, domnule doctor… Cred ca si ei i-ar placea ca doi amici sa o planga impreuna…
-         Nu stiu ce sa spun domnisoara...
-         Haideti, iar daca nu va plac intrebarile, nu mai dam interviul, si gata!
-         Pai nu a fost vorba de interviu cand ati zis ca sa ne vedem!
-         Patronul nostru va saluta si el!
-         Bine… Hai, te asteapt domnisoara, dar daca nu ajungi in jumatate de ora…
-         Ajungem! Acum plecam!
-         Si nu am decat douazeci de minute, ca dupa aia intru intr-o operatie!
-         E perfect! La revedere!

Maria inchise telefonul transfigurata.

-         Bravo fata! O aplauda Mihaita, operatorul. Nu ti-ai pierdut din vrajeala! Tu esti in stare sa-ti omori si sora pentru un interviu! Hahaha! Iar asta a fost maxima cu patronul!
-         Pai ce sa fac, trebuia sa il conving!
-         Daca afla Sefu’…
-         Sper sa nu afle ca daca afla, afla de la tine! Si atunci va afla si ca iei bani de la VIP-uri ca sa le filmezi!
-         Pai si tu nu iei ca sa le bagi in interviuri?
-         Iau, dar eu sunt mai mare ca tine si mai veche in televiziune! Si in plus de asta VIP-urile mele carora le fac PR stiu sa vorbeasca, nu sunt tute ca alte tale…
-         Hai gata cu cotcodacitul! Ca dupa aia intarziem la ciufutul asta de doctor! Pe cai!


Nassima ajunsese in sfarsit la Hanul Haiducilor. Era destul de aproape de apartamentul inchiriat de parintii ei, unde ea statea, in zona Obor. Asa ca mersese pe jos. Era noapte, dar trebuia sa se grabeasca, pentru ca stia ca orice secunda pierduta poate duce la disparitia unei posibile probe. Fiind o zi de miercuri, lautarii aveau liber si oricum nu era multa lume in restaurant. Totusi, nu intra in restaurant, ci se duse in spate, la parcare. Banuiala ei i se adeveri.

 Masina Biancai, celebrul Porsche 918 Spyder, nu se afla acolo. Si cu toate astea, ultima postare de pe Facebook a manechinei din noaptea de luni fusese: “Fan de fan cu o amica la Han! Papa bun si relax!”
Toata lumea stia ca Bianca nu merge cu taxiul, ci iese cat mai des cu masina ei fitoasa, pe care insa probabil ca mai avea multe rate de dat. Si mai stia Nassima ca Bianca era foarte stricta chiar si in privinta sotului ei. Ii spusese o data pe Facebook chestia asta. Niciodata nu ii dadea masina sa o conduca, si in orice caz, se pare tipul avea un alibi solid pentru acea noapte. Fusese impreuna cu niste prieteni la o Gala de Box in afara Bucurestiului, care se terminase in jur de ora 4 dimineata. Cat despre Bianca si despre cum a ajuns ea in noaptea de duminica la Han, cea mai simpla ipoteza ar fi fost ca a luat taxiul, desi stia foarte clar ca de cand devenise vedeta in toata puterea cuvantului, Bianca avea oroare de taxiuri si de taximetristi. Este drept, ar fi putut sa fie luata cu masina de acasa de miserioasa prietena… Da’ chiar, cine era oare acea prietena? Pentru ca niciuna din amicele celebre sau nu ale Biancai nu se tagasera cu Bianca in acea seara, ba chiar si mai complicat, toate erau la alte evenimente, iar unele nici macar nu fusesera in Romania. Complicat…
Cum statea ea asa si intorcea problema pe toate partile, cineva o batu pe umar.
Era un baiat de vreo 20 de ani, smead, probabil arab sau musulman, care tragea cu nesat dintr-o tigara.

-         A naibii lege antifumat! Inghet de frig aici, in loc sa trag si eu doua fumuri la caldura! Bine ca vine vara. Vrei o tigara?
-         A, nu… Adica… m-am lasat, de cand cu… cu legea asta!
-         Aha… Esti noua?
-         Poftim?
-         La bucatarie, zic…
-         A, o sa fiu.. sper… Ca vreau ca maine sa vin la interviu, se corecta Nassima, incepand sa intrezareasca o oportunitate extraordinara de a descoperi mai multe in acel caz stufos. A, tu lucrezi aici? Poti poate sa imi bagi o vorba buna…
-         Ca de la musulman la musulman? Spuse el, razand si aratandu-i salul oriental si salvarii de care Nassima nu se despartea niciodata.
-         Pai da, normal! Nu trebuie sa ne ajutam si noi?! rase Nassima.
-         Corect. Bine domnisoara. Eu am ceva trecere la patroni. O sa iti pun o vorba buna. Eu sunt Ahmed.
-         Nassima! Incantata!
-         Pai vino acum sa vorbesti cu Nea Fane. Ca maine pleaca la tara pentru produse. Si nu se stie cat sta acolo, ca are o gagica… Hahaha…

Dupa 30 de minute, dupa ce Nassima a luat interviul de ajutor de bucatar:

-         Bravo domnisoara!
-         Merci mult!
-         Hai sa ciocnim! Am niste vin. Sper ca bei vin?
-         Da, normal! Doar de carne porc nu ma ating!
-         Super! Am niste vin pus deoparte, fix din seara de cand a venit Bianca Georgescu... Erau doar 3 clienti in restaurant. Si Bianca a baut, desi lumea zice ca ea nu bea. Ce mincinoasa… Oricum, nu a baut mult… Si ne-a ramas noua sticla. E ceva scump, de fite.

Dintr-un dulap ascuns, Ahmed scoase o sticla de Chardonnay pe jumatate plina.
Nassima il opri.
-         Stai, tu adu’ paharele! Torn eu vinul!
-         Ok!

Nassima isi puse manusile de piele fina pe care le avea in buzunar si cand Ahmed aduse cele doua pahare, fata turna tot vinul in pahare.
-         Iau asta ca amintire, spuse fata, aratand spre sticla goala. Ca tocmai am fost angajata! O sa o tin in bucatarie la mine ca sa imi poarte noroc!
-         Faci cum vrei! Hai noroc!

Nassima se felicitase ca urmarise pe Facebook cine sunt si ce fac angajatii Restaurantului. Stiuse ca il va gasi la munca acolo pe acel Ahmed. Insa nu se asteptase ca lucrurile sa iasa asa de bine! Povestea cu vinul picase la tanc! Cand Ahmed se dusese sa mai prepare o ultima friptura pentru cel din urma client, fata strecurase sticla intr-o punga pe care o avea pregatita in rucsac pentru orice indiciu ar fi gasit. Maine seara poate ca avea de lucru deja la Bucataria Hanului, desi nu stia daca se va duce vreodata, dar a doua zi dupa amiaza clar era libera si va face un drum la Politie…

Locotenentul Dobre se mira foarte tare cand o vazu pe adolescenta cu look acela cat se poate de oriental. I se spusese ca a venit o tanara ca sa dicute cu el despre “cazul Bianca Georgescu”, dar acum se intreba ce anume le putea lega vreodata pe cele doua fete. Un top model perfect, controversat, fitos si o copila plinuta, uratica si ciudata si mai mult decat atat, de origine musulmana si probabil virgina, gandi el cu misoginismul specific romanilor.
-         Te ascult domnisoara. Cum te numesti?
-         Nassima. Am fost prietena cu Bianca, desi ne-am vazut din pacate doar o singura data… Ea a venit la Paris acum un an, unde stau parintii mei… Si atunci ne-am intalnit…
-         Si ce anume vrei sa imi arati?
-         As vrea sa va las sticla asta de vin. Stiu din surse sigure ca a baut din ea atat Bianca, cat si criminalul, sau criminala.
-         Pai ce ai facut?! De unde o ai?! Poate ai umplut-o de amprente!
-         NU! Pe sticla in afara de cele doua sunt doar amprentele lui Ahmed, unul din chelnerii si bucatarii de Hanul Haiducilor, de unde a luat ultima ei masa… Bianca. Eu am umblat cu manusi, am avut grija.
-         Mda. NU e prea legal ce ai facut! Trebuia sa suni la Politie, nu sa faci singura o astfel de investigatie.
-         Nu aveam cum! Indiciul a venit din cer, as spune, nu aveam timp sa sun… Am facut ce trebuia facut...
-         Ma rog…
-         Eu ma retrag. Am de vazut o emisiune…
-         Ce?
-         S-a anuntat la "Stiri directe" de pe Tv Satelit un Mega Interviu cu Directorul Spitalului Universitar unde a fost adusa Bianca…
-         A, Costel…
-         Da. Poate dumneavostra il stiti, dar eu inca nu. La revedere!

Dobre clipi din ochi aparent fara sa inteleaga. Apoi trase aer in piept. “Copiii astia!” Totusi isi suna expertul:
-         Vali! Urgent la mine in birou! A sosit o proba in cazul Georgescu! Am nevoie sa o analizati!

­­­­­­­­­­­­­­­­


“Buna seara doamnelor si domnilor! In editia de astazi va vom prezenta si alte detalii referitoare la moartea celebrei Bianca Georgescu. In cele ce urmeaza veti vedea un interviu cu Directorul Spitalului Universitar realizat de colega noastra Maria Panait!
-         Buna ziua Domnule Doctor…si condoleante.
-         Condoleante si tie, am inteles ca i-ai fost colega si prietena.
-         Sigur! Vroiam sa va intreb cum era cu adevarat Bianca? Pentru ca ia-ti fost alaturi mai multi atat ca si medic de familie, cat si ca amic…
-         Amic este un pic mai mult, pot sa spun ca i-am dat niste sfaturi in viata. Desi i-am facut cateva operatii estetice, mereu o sfatuiam ca nu este cazul sa exagereze in nimic, fie cu operatiile estetice, fie cu regimul… Tinea regimuri grele… care pana la urma au daramat-o....
-         I-ati fost oarecum si psiholog, am inteles, …avand in vedere ca aveti si o diploma in psihologie?
-         Este exagerat sa spun ca i-am fost psiholog…
-         Sa schimbam registrul. As vrea sa va intreb daca credeti ca a fost o crima, o sinucidere sau un accident? Sotul ei spune ca a fost o sinucidere…
-         Eu personal cred ca a fost un accident. Repet, ea nu avea grija deloc de ea! Era obsedata de silueta… Probabil insa ca a fost un accident, ca in cazul celebrei Marilyn Monroe…
-         Deci eliminate din start ideea de crima?
-         Desigur!

__________________

Ahmed nu a mai fost nevoit sa se duca la lucru in acea zi, caci pe la ora 18.00 un echipaj de Politie era la usa garsonierei sale din Tei, si a fost luat mai mult pe sus, in ciuda protestelor lui, si dus direct la Circa 7.

Locotentul Dobre isi fixa ochii mici si iscoditori de lynx asupra baiatului.
-         Mai spune inca o data, cu cine era Bianca Georgescu la masa!
-         O negresa… Oricum, o tipa inalta mulatra sau negresa.
-         De unde stii ca era negresa?
-         Era foarte bronzata si era inalta. Si avea spatele ca al negrilor, mare si nu prea era dotata…
-         Adica nu avea sani mari?
-         Da, exact.
-         Le-ati urmarit in timpul cinei?
-         Nu mult, pentru ca mi-au cerut sa nu le deranjez. De fapt mai mult Bianca a vorbit cu mine, mulatra nu cred ca mi-a adresat vreun cuvant. Parea foarte fitoasa. Statea cu palaria pe cap si cu ochelarii de soare pe ochi in restaurant desi era destul de intuneric.
-         Cand au plecat?
-         Au cerut la un moment dat nota… Am adus nota, apoi am plecat sa mai iau o comanda. Cand m-am intors banii erau pe masa… cu tot cu bacsis…
-         Au venit cu un Porche?
-         Da, era un Porche de fita! Si cand au plecat au plecat cu el, probabil, pentru ca nu l-am mai vazut in parcare. E adevarat ca m-a mirat pentru ca ma gandeam cum o sa conduca Bianca dupa jumatate de sticla luata la bord…
-         Cealalta femeie nu a baut deloc?
-         Doar a dat noroc cu Bianca la un moment dat, in rest ii turna in paharul Biancai...
- O ultima intrebare: Cat a mancat Bianca la cina?
- A mancat enorm de mult... Era foarte fericita... A mancat si friptura, si salata de fructe de mare. Si apoi papanasi la final. 

___________________

-         Buna ziua. As vrea sa il vad personal pe doctorul Costel Popoviciu.
-         Dar nu este acum aici. Este in operatie.
-         Stiu, stiu ca este in operatie! O opereaza pe verisoara mea. Mama mea a vorbit cu dansul ceva, dansul stie ca eu trebuie sa ajung aici sa ii dau ceva… Hm… Nu pot sa va spun dumneavoastra. Dar a zis ca pot sa il astept in cabinetul lui.
-         Am inteles, pai daca asa a vorbit… Bine.

Desi un pic suspicioasa, asistenta nu mai comenta nimic cand vazu un plic umflat care parea plini de hartii de 100 de euro, in mana fetei cu broboada de casmir pe cap.

Nassima atata astepta. Surase la gandul ca doctorul ii va spune asistentei ca nu a gasit niciu plic in cabinet, iar asistenta va crede ca doctorul este nu numai un spagar dar si unul mincinos. Nassima ridica ochii la cer! “Alah! Iarta-ma! Este pentru o cauza buna!”
Apoi se puse pe scotocit.

______________________________

Locotentul Dobre atipise un pic la birou, cand telefonul incepusa sa ii sune strident.
-         Fuck! Alooo?
-         Alo! Domnule politist, sunt tot Nassima, fata de dimineata...
-         Da, am verificat. Ai avut dreptate… Dar vorbim maine pentru ca…
-         Am sunat ca sa va zic ca intr-o ora va duc la criminal!
-         Poftim? Ce vorbesti copile?
-         Eu sunt pe drum in taxi spre Politie. Banuiesc ca dumneavoastra puteti afla unde locuieste reportera Maria Panait…
-         Sigur, dar..
-         La revedere domnule politist. Ne vedem in cinci minute si va spun atunci ce am aflat! Pot sa va spun doar ca Mircea Crevete a fost si amantul Mariei Panait…


EPILOG:

“Draga mama, draga tata. Am o veste buna pentru voi. Si una proasta. Cea proasta este ca in vacanta de vara nu cred ca mai ajung la Paris la voi… Un domn de la Politie mi-a propus sa fac practica la el la Sectie. I-a placut foarte mult cum am rezolvat cazul…cu Bianca. Da, stiu, in presa nu s-a spus ca eu am facut cam toata treaba eu singura. S-a spus doar ca Bianca Georgescu a fost ucisa. S-a descoperit si criminalul. Criminalul a ucis-o pe Bianca pentru ca il santaja de cativa ani. Ameninta sa dea publicitatii faptul ca in clinica lui inca se mai faceau operatii estetice, desi nu mai avea voie. I-a cerut mai multe mii de euro. De aia doctorul ajunsese si el sa ia spaga si sa lucreze enorm. Nu mai putea. Trebuia sa o faca sa inceteze. Dar Bianca era incapatinata. SI nu vroia sa renunte. Mai ales ca avea rate peste rate... Bianca nu avea voie sa manance mult pentru ca isi micsorase stomacul ca sa slabeasca. Stomacul ei ajunsese sa masoare doar vreo 6 centimentri. Ultima cina i-a fost fatala. Doctorul Costel Popoviciu i-a propus sa se vada ca sa ii dea o parte din bani. Ea a gresit cand i-a spus ca el sa vina deghizat, ca ii era teama ca sa nu fie urmarita de paparazzi. Atunci el si-a dat seama ca acea seara era sansa lui ca sa termine defintiv cu ea. EL probabil ca a ras, a glumit, si i-a zis ca o sa vina imbracat in femeie. A luat hainele nevestei, probabil, a cumparat un fond de ten foarte inchis la culoare, si asa a venit imbracat a restaurantul Hanul Haiducilor. Nu a vorbit cu personalul ca sa nu il dea in vileag vocea de barbat. Si i-a turnat numai ei vin Biancai, ca sa nu fie cumva interupt sau deranjat de vreun chelner bagaret.
Dup ace a fost sigur ca Bianca a mancat si a baut mult prea mult, a condus-o el cu masina pana acasa. Cand Bianca a lesinat si a cazut pe spate – vezi rana de la ceafa - in momentul cand operatia de stomac s-a spart, in loc sa ii dea primul ajutor sau sa sune la salvare, el a asteptat linistit langa ea ca Bianca sa is idea ultimul suflet. Apoi, cu un cutit al Biancai, i-a crestat acesteia incheieturile mainolor, ca sa induca ideea ca Bianca s-ar fi sinucis.
A gresit ca nu si-a pus manusi, atat la restaurant, cat si in casa Biancai. Avea mainile pline de fond de ten de culoare inchisa, si urmele au ramas doar pe sticla, pentru ca paharele au fost spalate, imediat, in acea seara, cat si in apartamentul ei.
Restul de tub de fond de ten inchis l-am gasit in sertarul lui de la Cabinet.

Am reusit sa salvez insa si o viata. O alta santajista, fosta ei colega Maria Panait, care o ura pe Bianca pentru ca ii furase iubitul, pe Mircea Crevete, si pentru ca ajunsese sa stie totul despre Bianca, a aflat atunci si despre santajul Biancai asupra doctorului. Si acum o zi a inceput si ea sa il santajeze. Putea sa ii fie fatala Mariei lacomia si ura. Alah insa a fost bun si mi-a aratat in vis ce urma sa se intample. I-am spus domnului politist Dobre, si am ajuns la timp ca sa il prindem cum incerca sa ii injecteze o fiola cu morfina.
Va pup de aici din Bucuresti.

Nassima”.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere