sâmbătă, 9 ianuarie 2016

77. Secretul lui Lorcea


-        Se presupune ca daca ma iubesti sa ma si respecti. Sa nu imi faci ce mi-ai facut, Alina!
-        Se presupune draga Cristi Lorcea ca daca iei o femeie de sotie o respecti si nu o inseli…
-        Stii tu ce am facut…daca chiar te-am inselat?!
-        E suficient ca stiu ziarele…
-        Eh… Am mai trecut prin chestii de astea de-a lungul anilor… Trebuia sa fii langa mine. Mereu! Esti langa mine? O sa fii langa mine? Eu nu vreau sa divortez! Sa se inteleaga! M-ati prins aici cu toatele, si tu si fosta sotie, la bulau si sunteti stapane pe mine si pe copiii mei? Si pe viata mea? Cu ce am gresit in viata sa fiu tratat asa, mai ales acum sunt bolnav?!
-        Oh Cristi… Dar ai gresit… Ai gresit mereu… Eu, desi sunt alba si frumoasa ma simt ca oarecum ca si sclavii aia negrii de demult care se razbuna pe stapanii lor care i-au biciuit, dar abia cand erau siguri ca o sa scape vii si nevatamati si cand ii vor salva yankeii… Te-am iubit enorm Cristi, dar faptul ca ai facut acea nunta cu mine doar ca scapi de o femeie si nu ca ma iubeai pe mine, faptul ca imediat cand eu am ramas insarcinata ma sunau vreo 10, poate 15 prietene, si ele vedete, ca si mine, ca sa imi spuna cum si cand le agati… Faptul ca esti mincinos, chiar si acum…
-        Asa ca mi-ai facut manevra asta…
-        Nu eu, viata ti-a facut-o. Si spiritual tau aventurier. Ia ce vrei! Primeste ce meriti! O blonda. Frumoasa, nu zic nu.
-        Ce dracului ati facut tu si cu Gloria?
-        Am facut ce a trebuit!
-        Dora e nevinovata…
-        Ha, ha! Asta crezi tu. Pe Dora o interesau doar banii din combinatie. Apoi s-a indragostit de tine… Dar o interesau la inceput doar banii tai!
-        Ca pe tine, tarfo!
-        Hello! Cum iti permiti sa vorbesti asa?! Cand ti-am suportat 10 ani toate mizeriile de aventuri cu toate sordidele creatoare de moda si manechine nespalate si cu noroi intre unghii din sud-vestul Europei?! Iar eu am fost o sfanta…
-        Mda. Nu stiu ce sa zic. Problema e ca vreau sa terminati circul asta mediatic!
-        No way, baby! Circul se va termina cand voi capata jumatate din averea ta si copiii. Si acum gata, am terminat discutia! Doar nu o sa ne lungim pana dimineata!

Un politist incruntat i-a deschis apoi usa sotiei fostului ministru. Femeia si-a strecurat apoi trupul fragil intr-o limuzina. Era incantata.
Doamna Lorcea reusise o manevra de zile mari. Sa scape de sotul infidel care ii creea neplaceri si ii atarna prin puscarie, dar si sa ia jumatate din cele 190 de miliarde de euro pe care Lorcea le avea prin Spania, Franta, Milano si Elvetia. 
....

Putina lume insa stia ca Lorcea isi radea in barba. Sotia lui avea probleme cu inima si urma sa moara in cateva luni, desi avea numai 34 de ani. Iar el urma sa mosteneasca inapoi de la ea toata averea. 
Iar el urma sa iasa din puscarie in vreo doi ani. Biata femeie nu avea habar ca o anume ziarista si un anume detectiv particular care erau angajatii lui, dar care lucrau pentru ea, care ii sugerasera sa il faca pe sotul ei sa se indragosteasca de celebra fotomodela, ca radeau pe la spatele ei de toata tarasenia. 
Oricum, Lorcea era multumit. Conform parerilor medicilor despre sotia lui, aceasta nu mai avea mai mult de doi ani de trait, iar el urma sa mosteneasca din nou toti banii, dar fara sa mai fie stresat de Politie, DNA, FISC, etc.

Lorcea isi lua un trabuc si pufai multumit in barba. “Uneori este bine ca lumea sa creada ca esti mult mai prost decat esti…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu