marți, 3 martie 2015

39. Moarte cu gheata

Mihai Marin zis Marinica, seful de la Redactia Ivestigatii de la Ziarul de Pitesti, citea buletinul informativ la prima ora. O stire anume insa ii atrasese atentia.

___________________________________
"O patrula a Politiei Locale Pitesti s-a aflat in fata discotecii Nepal Pub, la 30 de de minute dupa ce s-a aflat prin statie ca o fata in jur de 20-25 de ani a fost gasita moarta, afirma conducerea Politiei Locale.
Politistul a vazut initial doi tineri care stateau pe banca, dar nu a existat nici un indiciu ca intre acestia ar fi aparut o stare conflictuala. Nu a existat o cearta sau vreo altercatie. Apoi unul dintre tineri a disparut. Cealalta persoana a stat nemiscata, parea ca doarme. Atunci a intervenit, mai precis, la 25-30 de minute, politistul Ionica Stan…
 “Probabil, politistul va fi audiat ca martor. Sau nu.. Asa e in Romania“, si-a spus ziaristul.


Comisarul Florescu ii ceru sa repete a 20 –a oara povestea. Matei, iubitul fetei moarte, relata la fel, cuvant cu cuvant ca in celelalte declaratii.

“Durerea de cap era insuportabila. Gura imi era uscata. Aveam senzatia ca am inghitit o pisica aflata intr-o puternica stare de putrefactie, iar umorile morbide au ramas in urma pe limba mea. Ochii tipau sa iasa din orbite. In timp ce ma chinuiau toate senzatiile alea oribile, mobilul a incepu sa faca scandal pe noptiera.
Era Oana.
- Alo!
- Unde esti? Te-am sunat toata noaptea! Unde ai fost?
- Am baut cu niste prieteni. Sunt praf. Tu ce faci?
- Minti! Ai fost cu o femeie!
- N-am fost. Chiar am baut cu cine ti-am spus.
- Nu-i adevarat, mi-a zis cineva care te-a vazut aseara.
- Cine te-a informat mananca rahat. Oana, chiar nu te mint!
- Ba ma minti. Asa o sa fac si eu. O sa-l sun pe Teo si o sa ma duc la el la vila si o sa ma fut cu el, ca sa vezi cum e!
- Oana, vorbesti prostii! N-am facut nimic. Telefonul a amutit brusc si dintr-o data linistea care s-a asternut in camera m-a lovit brusc in stomac. Am alergat la buda si am vomitat indelung. Dupa ce am baut o gura de bere rasuflata, am apelat-o, incercand sa o conving ca se inseala si sa o rog sa nu faca vreo prostie. Inutil. Auzeam in difuzorul telefonului doar vocea mesageriei vocale. Asa a fost timp de doua zile. Am renuntat sa mai sun. Tarziu, dupa cateva saptamani, am descoperit pe pagina ei de facebook cateva imagini cu ea si cu Teo, un fost din trecutul sau, la munte, in imbratisari ce nu lasau loc de niciun echivoc. Pozele alea ar fi trebuit sa-mi provoace durere si sa ma faca sa opresc relatia bolnava pe care o aveam cu Oana de ceva vreme. Cu toate astea, pozele m-au facut sa o iubesc mai mult. Durerea exista, dar parca s-a ascuns undeva intr-o zona intunecata a mintii mele. Am inceput disperat sa-i trimit mesaje prin care imi ceream iertare pentru lucruri pe care nu le-am facut, si prin care o imploram sa se intoarca la mine….”'

_____________________________
- Atunci ai decis sa o omori?
- Jur ca nu am omorat pe nimeni! Jur…
- Nu pare deloc asa, baietica. Oricum, asta vom stabili noi. Continua…
- … Intr-un tarziu mi-a lasat un sms prin care imi spunea ca o sa ma anunte cand pot sa trec pe la ea. Nu a fost la ea, a fost intr-un hotel din centrul Bucurestiului. Eram in camera de mai bine de o ora si golisem mai bine de jumatate din bauturile din frigiderul de protocol. Cand, intr-un final, a venit si i-am deschis usa mi-a sarit in brate, m-a sarutat fierbinte de parca venise de departe. Am baut impreuna o sticla de JB, am vorbit indelung, am ras copios la nimicuri, am mancat un pui la rotisor in timp ce imi povestea barfe mondene, iar in cele din urma ne-am apucat de futut. Lung, pasional, violent uneori si tandru in pauze. Dimineata ne-a gasit goi, adormiti in asternuturile umede si patate de iubirea noastra bolnava. Vreo doua saptamani a fost bine. Mergeam la cumparaturi impreuna, gateam tot felul de nebunii, ne futeam pe unde apucam. In timp ce eu eram nevoit sa mai trec pe la redactie, ea isi umplea timpul cu facebook-ul si tot felul de proiecte stupide. Inchideam ochii atunci cand imi povestea cum o sa faca bani din cine stie ce colaborari ce i-au fost promise. Ma bucuram de fiecare clipa in care zambea si parea fericita.”
-        
Explica-mi cum era cand ai lasat-o pe banca.
-        Era foarte ...vie. Usor euforica. Ne certasem un pic. Se daduse la ea un tip… Era bogat… In fine, ea ii zambise, eu i-am facut morala, ea a vrut sa plece. Am mers dupa ea…Am stat pe o banca.
-        De ce ai plecat singur? De ce ai lasat-o acolo daca zici ca v-ati impacat?
-        M-a rugat sa o las linistita un pic. Intentionam sa ma intorc dupa vreo 30 de minute.
-        Te-ai intors la locul crimei…
-        Nu!!! M-am intors sa vad cum este… Stiam ca a baut toata ziua… Plus la disco…Dar ea rezista binisor… Nu inteleg cum de a murit.
-        Simplu. I-ai dat un cocteil cu drogul violului.
-        Dar nici nu am bani de asa ceva… Si nu aveam nevoie… Eram impreuna…
-        Ai spus ca in ultima vreme iti facea figuri!
-        Eram ok in ultima vreme. Nu am omorat-o eu! Nu stiu nici macar cum arata drogul ala! Jur!


Alt audiat a fost barmanul Petru zis Patrocle. Patrocle eera mai mult drogat si a fost destul de greu sa ii smulga o declaratie coerenta, dar dupa o sedinta, au stabilit ca baiatul mahmur si extrem de speriat nu putea sa aiba vreo legatura cu tanara moarta. Petru nu o stia prea bine, si mai mult decat atat, toata seara se preocupase cum sa il vrajeasca pe Rubinio, un dansator de culoare. Patrocle era gay si nici macar nu o stia prea bine pe roscata care murise seara trecuta.


-        Totul se complica in loc sa se limpezeasca. Aia din Iasi au gasit imediat ca autorul crimei era pustiul, iubitul fetei. La voi ce este asa de greu sa demonstrati? Urla seful Politiei Pitesti.
-        Sefu’, dar nu avem 100% probe ca este el vinovatul…
-        Sunteti idioti! Asta e Cioaca 2! Si cu politist la fata locului crimei! Incredibil…
-        Permiteti sefu’, dar din cate am vazut eu din masina, omu’nu a bruscat-o… Doar stateau asa…
-        Esti un idiot.
-        Pot sa merg la local sa mai investighez.
-        Te rog chiar! Dar nu bei nimic!
-        Bine sefu, scanci Ionica, caruia ii era extrem de pofta de o votca cu gheata.
-        Daca te prind ca bei, te dau afara!
-        Promit sefu’.
spuse cu parere de rau Ionica. Si se tinu de cuvant.

Dupa 2 ani

Patronul clubului Nepal din Pitesti numara banii. Era miliardar deja. O parte din bani ii punea in banci, o alta parte ii investea in alte cluburi, si restul il dadea pe alte noi droguri. Renuntase sa distribuie Drogul Violului de doi ani, acum avea altele, nu la fel de periculoase. Dobitocii de politisti… Si el fusese asa de aproape sa o aiba pe roscata. Dar dobitoaca isi pusese prea multa gheata. Ca sa nu se imbete, nenorocita. De-ar fi stiut… Dar vedea partea buna a lucrurilor. Idiotii de copoi nu mirosisera nimic. Ce cretini… Chiru radea in barba. Reusise printr-un mic truc sa aduca droguri in local. Cine naiba ar fi cautat in gheata?! Cand il vazuse pe politistul Ionica ca vine la bar, avusese un pic junghi in inima, care dupa un control la medicul de familie, se dovedise a fi un preinfarct.
Isi aducea aminte ca prin vis conversatia cu politistul chel si timorat, Ionica.
“Va ofer ceva de baut?”
“Nu … nimic..”
“Poate o cafea?”
“Da o cafea… as vrea ceva rece, dar sefu’mi-a interzis sa beau si… oricum nu va retin mult…”
“V-as oferi dar nu mai avem decat putina gheata, si aproape deloc alcool. S-a am baut toata acum doua seri… cand cu decesul fetei… Daca vreti un suc, dar cald…”
Stiuse ca politistul vroia o tarie cu gheata. Avusese noroc ca politistul se dovedise a fi un pampalau. "Auzi, o cafeluta... Ce dobitoc"...

Singurele 2 pungi cu gheata ramase in ziua aia erau contaminate cu ...drogul violului. A doua ei, el le aruncase intr-un canal. Si duse au fost.


 Final

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu