marți, 3 martie 2015

41. Stafia ucigasa


Tanara de 20 de ani, cu urme de muscaturi pe gat si pe brate, ceru niste apa. Cei doi politisti erau siderati. Asa ceva nu mai auzisera. Pentru ca pe coridoarele Politiei misunau mereu ziaristi, a doua zi, Florin si Doru, cei doi politisti care incercau sa rezolve acest caz, au citit in Drapelul, asa zisele declaratii ale Biancai.Iar titlul facea toti banii:
____________________
“O tanara de 22 de ani din Bucuresti, a fost gasita in Popesti Leordeni, aproape fara suflare in casa de la tara a familiei. Cu lacrimi in ochi, abuzata, maltratata, tanara Bianca Nanu a declarat ceva incredibil... 
            Am fost violata de un strigoi!


Saveta, florareasa era sa scape ziarul din mana:
-        Florico! Ia auzi aici: “Apoi am simtit cum ma violeaza cu forta, ma lovea de piatra funerara, nu mai aveam putere sa ma zbat, si am lesinat... Am cicatrice pe gat si pe maini iar psihicul meu este distrus. Cel mai greu este ca nu am cum sa imi fac dreptate... Daca pana acum nu ati inteles, de acum incolo, cand va voi povesti ce mi s-a intamplat, chiar o sa ziceti ca sunt un pic nebuna. Ei bine, violatorul meu este un strigoi! Un vecin mort de un an! Nu ma asteptam la asa ceva din partea lui! Ma stia de cand eram un copil. Dar el a avut o moarte tragica, care se pare l-a facut sa nu plece definitiv de aici, dintre cei vii. NU stiu de ce ar fi avut ceva cu fosta vecina, nu stiu de ce s-a transformat in ceva asa de rau, dar o sa va povestesc ce mi s-a intamplat, si apoi voi veti trage voi concluziile.
_________________
Alina Erupia, femeia de serviciu, citea intr-un colt:
 
“Familia se ducea la cimitir la el sa ii aprinda o lumanare, iar eu le-am spus ca am treaba”

Acum un an au murit. Bunicul meu cat si vecinul lui, un tip care era ca fratele bunicului meu... si stiu ca am simtit ca am gresit in ziua aceea... Familia se ducea la cimitir la el sa ii aprinda o lumanare, iar eu le-am spus ca am treaba, si in ciuda insistentelor mamei, am plecat la discoteca. Incepand din acea seara, de cand au murit, m-am simtit foarte ciudat. Parca nu mai avea chef de nimic, de muzica, de dans, de mancare, de bautura, de nimic. Stateam mereu intr-un colt si fumam, uitandu-ma in gol.
____________________

Ana Maria Ivorescu, fosta prietena a Biancai Nanu, tremura de frica in timp ce citea articolul, dar se felicita ca nu mai se vazuse cu ea de vreo doi ani:

“Prima persoana cu care m-am sarutat a fost tot mosul acesta…”

Trebuie sa va mai spun ceva. Ca la 7 ani, prima persoana cu care m-am sarutat a fost tot omul acesta. Dar eu nu stiam ce inseamna sarutul! Doar l-am rugat foarte mult sa ma invete cum este. El nu a vrut, dar dupa ce am plans 2 zile, intr-un final, mi-a aratat…
Atunci a fost parca trecerea mea intr-o etapa superioara. Parca atunci abia deveneam constienta de mine, de cine sunt, de ce vreau sa fac mai departe. 
____________________
Mihai Dobre era in culmea enervarii, cu un alt ziar in mana. Se afla la carciuma din sat. 
- Uite ma ce scrie bagaboanta asta! Cine o crede?
- Ce zice?


“Cand m-am trezit eram plina de sange”

Bunicul murise de un an. Si vecinul lui la fel. Nu stiam ce se intampla cu mine. De ceva vreme nu mai aveam chef sa fac nimic. Atunci m-am gandit prima oara ca toata aceasta stare a mea proasta se datoreaza vreunui deochi sau blestem. M-am gandit ca matusa mea este suparata ca nu m-am dus la bunicul la mormant, si ca imi gandeste de rau. 
Ca sa sparg “vraja”, asa cum credeam eu atunci, am luat, in miez de noapte, taxiul, am cumparat de la un Non Stop lumanari si o candela si am oprit fix in fata cimitirului. Eram singura, caci nu ma gandisem ca mi se poate intampla ceva asa de ingrozitor...
 Am intrat in cimitir, vantul batea ciudat, se auzeau parca niste gemete, dar eu ma incurajam singura: "Vii, pui lumanarile, pleci, si gata", ma gandeam eu...
Cand colo, exact cand am ajuns la mormantul vecinului bunicului, m-a cuprins o moleseala ciudata. Pur si simplu am cazut peste cripta de piatra... Am simtit cum cineva ma dezbraca si ma trage de par, apoi am simtit un miros din alta lume... Am auzit apoi, in timp ce ma viola teribil pe la spate, vocea lui: “De ce vii abia acum? Acum esti pedepsita! Sufera, cum am suferit si eu cand nu ai venit la mine! Te iubeam Puisor, erai singura pe care o iubeam, acum te detest! Esti ca orice femeie usoara din Bucuresti, imi este sila de tine!!!”
Apoi am simtit cum ma violeaza cu mai multa forta, ma lovea de piatra funerara, nu mai aveam putere sa ma zbat, si am lesinat....
Cand m-am trezit eram plina de sange, nu mai aveam nicio haina pe mine, dar ciudat, poseta cu toate actele, banii si telefonul erau langa mine...
 Piatra criptei era data la o parte si toate florile erau toate inmugurite...
 Am simtit ca vomit, imi venea sa urlu, dar nu stiam daca am visat sau nu. Nu mai intelegeam nimic. Dar apoi mi-am dat seama ca de fapt ma violase stafia vecinului meu, numai el imi zicea Puisor, care probabil ca acum se transformase intr-un demon...!”
____________________________________________

-        Ce tampenie sinistra. Nu cred asa ceva… Ce stafie idioata. Daca vine la mine, ii arata eu! isi zise Dorel,
razand. Apoi se dezbraca si se baga in pat.

Peste doua zile ziarele locale dar si cele centrale relatau despre moartea, extrem ciudata a unui politist, pe nume Dorel Ralea, gasit dezbracat si abuzat, in cimitirul din oras.

FINAL


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu