sâmbătă, 11 aprilie 2015

Julie si Julia... si alte lucruri despre mine

Am promis ca va mai povestesc si despre mine... cateodata... 
De ce m-am apucat de acest blog?!
Unul dintre motive este filmul "Julie si Julia". Un film motivational si extrem de bine facut si jucat! Dupa o carte si dupa doua povesti reale.


Julie si Julia...

Un film excelent.. Super bine facut. Comedie -biografica... Doua povesti reale intr-una... L-am revazut aseara ( a 100 a oara). El m-a motivat ca fac acest blog. Julie Powell (foto in poza)

se apucase de un blog culinar pentru ca era un pic depresiva, ca nu isi gasea un motiv pentru a fi fericita, in ciuda faptului ca era casatorita cu un barbat minunat si ca avea un serviciu decent. NU era fericita.. Cand l-a inceput - blogul-, la sugestia sotului ei, nu s-a intamplat nimic pentru cateva saptamani, niciun comentariu, nicio reactie. Unii mai si glumeau despre blog, altii nu ii dadeau sanse ca ea sa il termine... Apoi o mica catastrofa culinara...  Si era cat pe ce sa renunte. Si modelul ei in viata, Julia Child -jucata excelent de Maryl Streep - la fel, in urma cu vreo 50 de ani, intrare intr-o mica depresie si a vrut sa inceteze cu totul! Sa nu mai gateasca, sa nu mai scrie cartea ei celebra cu retete... Dar amandoua si-au revenit. Si au mers mai departe.
(ps. i-am scris Juliei Powell pe noul blog, ea nu mai are vechiul blog, editorii au rugat-o sa il stearga, si inca nu mi-a raspuns. Dar cine stie?! :) )

...
De asta am specificat la TV, la Capatos in emisiune, ca nu este chiar asa de simplu ca sa scrii cate o poveste politista buna pe zi. Si ca uneori voi avea nevoie de doua zile. Dar asta nu inseamna ca proiectul meu, 365 de povesti politiste, nu se va termina la finalul lui 2015. Pentru ca sunt zile in care scriu cate 3-5 povesti pe zi. Depinde de inspiratie.
Sau daca nu voi termina la timp - pana pe 31 dec 2015 -  cele 365 de povesti, asta este, le voi termina cand voi putea. Dar de terminat, le voi termina.
 Cat despre bucatarie... Anul trecut, faceam cate o reteta aproape zilnic. Era mai simplu decat sa scrii povesti politiste.
Si acum voi continua cu povestile politiste, nu inainte sa va urez Paste Fericit si Dumnezeu sa va calauzeasca pasii inspre bine!
Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu