duminică, 14 iunie 2015

54. O Julieta mult prea reala – Partea a V-a

Emanuel Badea statea fata in fata cu nepoata lui, Violeta.
- Acum ti-a ajuns?
- Ce vrei sa spui?
- Ai terminat cu hormonii?
- Unchiule...
- I-ai ucis pe dusmani. Gata! Nu te dau pe mana politiei, dar gata!
- Unchiule!
- Da Violeta...
- Daca as spune la Politie ca tu ai facut totul...
- Ce anume?!
- Ca i-ai ucis!
- Poftiim?!!!!
- Da....
- Copile! Ai luat-o razna...
- ..daca as spune ca ani in sir m-ai violat?! Cand avema 4-5 ani... crezi ca nu imi mai amintesc?!
- Violeta!!!!
- Taci! Nu ai dreptul sa mai spui nimic!
- NU POTI SPUNE! NU AI DREPTUL!
- Am dreptul copilului lovit... abuzat... am fost ... dezvirginata de mainele tale... Si tu ai regizat tot acest decor ca eu sa capat rolul principal...
- Draga mea....
- Stiu, poate mi-ai vrut binele.... sau ai vrut sa ma termini?! Cert este ca in urma cu cinci ani, cand am intrat in Teatru... Lucica mi-a spus sa te inregstrez,,,, Era o pacoste, dar ma iubea... asa cum era ea. Stia totul despre tine... si ce imi faci... Si toate inregistrarile mele in timp ce ma violai sunt la...
- La cine?!
- La ea pe Facebook.... Iar parola este DIADEMA,,,,

Emanuel Badea arunca pernele de pe divanul unde statea, se repezi la calculator. Vru sa tasteze ceva, cand telefonul lui suna.
- Ma suna seful... Convorbirea asta cu tine a fost transmisa in direct,la Centru?! Ai facut tu asta?!
- Sunt nepoata ta... Logic ca am facut-o. Criminal nenorocit, te urasc, mori!!!!!!

Casa se umplu de soldati care il luara pe sus pe Badea si Violeta incepu sa planga.
Nimeni nu ii dadea nicio batista. Nimeni nu se uita le ea. Toti au plecat asa cum au venit.

Isi distrusese dusmanul. Dar isi ucisese si trecutul, in acelasi timp....
FINAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu