miercuri, 17 iunie 2015

56. Croaziera in iad (PARTEA 2 - Detectivul Ciucu ia in mana problema)

Se pare ca nu era deloc de glumit cu problema surorilor Pupaza.

La inceput, cand Oana Trandafir a intrat agitata, a doua zi de dimineta, in biroul detectivului, acesta a dat-o pe caterinca. Oana insa nu l-a bagat in seama si, asezandu-se picior peste picior, pe scaunul care deobicei ii era rezervat vreunui client important, si-a depanat rapid povestea. 
De fapt, drama ciudata prin care treceau cele doua verisoare de-ale ei.
La finalul istorisirii, pe parcursul careia, femeia trebuise sa-l asigure de mai multe ori pe seful ca nu glumeste, Ciucu era extrem de exaltat, se inrosise la fatza si isi trecea mana des prin firele de par gri, rare si destul de lungi.


-       Incredibil! Ce nebunie. Ai vazut tu banii? Cardul adica?
-       I-am vazut. Am testat-o pe Valy si i-am zis ca ma duc eu sa cumpar de mancare seara trecuta. Stiam ca nu are bani lichizi, asa ca am amanat pana la ora 12.00 noaptea treaba asta, pana cand li s-a facut foame. Aruncasem tot ce aveam in frigider intr-un dulap frigorific de pe balcon, asa ca frigiderul si implicit camara, erau goale! Si Valy si mai ales Aniela sunt gurmande si mananca mai ales noaptea. Tremurau de foame. Le-am zis sa se duca singure la bancomat, dar au inceput sa urle si sa spuna va imi bat joc de ele, ca dupa faza cu cele trei incercari de asasinat prin care trecusera, sa le trimit noaptea afara din casa, si cu cardul, si in zona Ferentari, asta ar fi insemnat sa le trimit la moarte sigura, asa mi-au zis!
- Mai ce tare faza! Bravos!
-       Si cand le-am zis ca, vai, si eu am gresit ca le-am tagat la poza pe Facebook, fix in cartier la mine, au inceput sa urle, sa imi ceara sa scot tagul. Le mintisem, ca le-am spus ca le-am tagat de dupa amiaza, ele nu intrasera pe Internet ca nu aveau baterie la telefon si oricum vroiau sa ramana invizibile.
-       Ce nebuna esti! Dar daca au verificat daca le-ai tagat?
-       Pai le tagasem, dar abia de vreo ora de cand am ajuns acasa, adica pe la 22.00 noaptea, asa ca daca vroiau sa verifice,le-as fi zis ca le-am tagat si la ora aia, dar si cu sase ore mai devreme….
-        Mai ce nebunie. Imi curg apele pe mine de emotie! Daca imi dau nebunele astea cat au zis ca iti dau din toata suma…
-       Ne da, domn’ sef! sublinie Oana. Nu doar dumneavoastra!
-       Te rog sa ma scuzi, evident, ca la noi doi ne gandeam… vroiam sa zic ca mergem intr-o excursie pe bune, nu ca asta de care spui tu!
-       Vreau sa spun domn sef, ca dupa ce o sa mergem in ditamai excursia asta, nu o sa mai vreau sa merg nicaieri! O sa stau acasa, o sa mananc numai branza cu mucegai si o sa beau Leffe, o sa imi chem un maseor de ala cu muschi, o sa ma las de meseria asta si o sa imi fac o melodie sau mai bine, o sa sau un an acasa sa studiez terul muzical, asa ca o sa imi platesc abonamentul la cablu, ca mi-au scos tot, nu mai am decat TVR2, ca asta patesc cand lucrez pentru unii ca dumneavoastra, care platesc 20 de lei la final de zi,  in fine…
-       Bine, bine, asa o sa te distrezi tu dupa ce luam banii?!

-       Domnule Ciucu, am senzatia ca sunteti foarte sigur pe dumneavoastra… ce va face sa credeti ca o sa rezolvati cazul?
-       Am eu talentele mele… si am avut un profesor bun…
-       Sa nu aud de jegosul ala de Badea!
-       NU! Nu el. Altcineva. In fine!
-       Sa ne intoarcem la treaba, sefu'! 
- Bine ai zis! Deci fetele vor sa ii gasim pe astia de la vor moarte, care o sa fie cu ei in vacanta asta! Si apoi gata, pa si pusi! Si 50.000 de euro pe din doua?!
-       Cu impozite o sa ne ramana probabil vreo 21.000 de euro de persoana. Si cu datoriile pe care le am cred ca imi raman vreo 18.000…
-       Mie vreo 17.000… Dar tot e ok!
-       Pai normal ca e ok! Ma sunase ieri o prietena, ca de ce nu mai tin regim! Ca cica sa imi pun pe pilaf o bucata de cod! De cod sau de somon! I-am zis ca nu am decat cartofi in casa si i-am inchis telefonul! 
-       Bine draga, o sa ai suficienti bani cat sa iti cumperi douazeci de frigidere pline cu somoni!
-       Uf, daca ziceti dumneavoastra. Acum sincer sa va zic, si mie imi este un pic frica. Ca daca nu reusim? Daca ne arunca criminalii aia de pe vapor cu tot cu catuse, cu pistolul dumneavoastra si cu carnetele mele?! Ce ma fac? Ca eu nu stiu sa innot! Plus ca sunt rechini!
-       Hai ca vedem… te invat eu sa innoti! Cand e plecarea?
-       Pe 22 iulie! Poimaine! De la Constanta.
-       Ce palpitant! Si asa aveam nevoie de o vacanta…
-       Domnule Ciucu, tin sa va reamintesc ca daca fetele mele pleaca in lumea celor care nu cuvanta cat inca suntem pe vapor, matale o sa iti platesti la final tot ce bei de pe vapor extra, ca ele nu platesc inainte decat cazarea pe vapor, excursiile in care mergem cu ele pe tarmuri, si micul dejun si masa de seara... astea sunt incluse. Asa ca ai grija ca nu stiu nici daca garsoniera ta o sa valoreze atata!
-       Si pranzul?
-       Cred ca nu l-au pus, pentru ca vor sa slabeasca… Si costa prea mult! Asa sunt fetele.. Trebuie sa va obisnuiti!
-       Ce porcarie! Auzi, sa nu puna pranzul inclus!
-       Asta e! Mancati mai mult dimineata!
-       Bine… Haide sa mergem. Eu ma duc in Dragonul rosu sa imi cumpar niste slapi si niste haine mai de vara…
-       Eu ma duc la Veta, vecina de sus, sa imi puna unghiile… Ma costa sa ii fac contabilitatea lui barba-su la spalatoria auto, dar asta e… Si as vrea si eu azi macar un milion ca sa imi mai fac si alte cumparaturi!
-       Sora mea, uite te la mine! Am o cartela de metrou si 15 roni!
-       Si pschete de tigari, o gramada!
-       Asta e, singurul meu viciu!
- Da, da! si gagicile si wischianul?! alea nu sunt vicii?! Ia stiti ce, ca ma duc la alt detectiv!
-       Bine, bine! Ho! Ia de aici 50 de roni… ok?
-       Bine! Cand plecam mai vreau 50!
-       Ne vedem la tren, la gara, duminica dimineata. Ok?!
-       Ok!


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu