duminică, 22 februarie 2015

DESPRE MINE – REGIMURI, SLABIT SI DE CE ARAT ASA DE BINE ACUM

Multa lume ma stie drept “foarte subtire”. Dar cand ii intreb daca Andreea Balan, de exemplu, e mai slaba ca mine, toti zic ca DA, ca aia e chiar “slabanoaga”. Andreea Antonescu la fel, este extrem de slaba, dar este mult mai micuta decat mine, bine nici eu nu am vreo 2 metri, dar am 1.67 si cu tocuri ajung la 1.79-1.80.
Pe acurt, eu arat exact cum trebuie pentru inaltimea mea.

Istoric
Adevarul este ca intotdeauna am aratat ok. (m-au ajutat si genele familiei, si tata si mama si buncii au aratat f bine ) Nu am fost niciodata GRASA, dar am avut momente in care nu ma mai incapea nimic. Asta mi s-a intamplat de vreo 3 ori in viata si mi-am JURAT ca niciodata in viata mea sa nu ma mai stranga niciun pantalon. Prima data am avut acest soc pe la 14 ani. Eram deja la pubertate si ma simteam grasa, desi nu eram. Dar intr adevar nu ma mai incapea nimic.
Cauza: stresul pentru admiterea la liceu. In liceu am inceput sa slabesc, sa fac sport, sa tin diferite regimuri – din cand in cand… Si aratam chiar f ok dar imbracandu ma in 90 % din cazuri ca o rockarita, nu se vedea ce copr ok aveam.
La final de liceu a fost BACUL si apoi admiterea la FACULTATE. Am sarit in vreo 3 luni iar la vreo… cred ca aveam vreo 58 de kg.. peste chiar… Dar nu aia a fost teribila, ci ingrasarea mea dupa ceva timp, la ceva ani de presa, prin 1999-2000. Perioada aceea a fost trecuta un pic sub tacere in ceea ce priveste pozele, ptr ca eram absolut nemultumita de cum eram. Motivele au fost tot de ordin psihic. 1. Ma decolorasem singura la par si de la un par lunuug, roscat, sanatos (era vopsit cu Hena) mi s-au facut niste calti lungi si care se rupeau ca panza de paianjen… si portocalii. M-am tuns scurt…era obligatoriu… AM plans vreo 3 saptamani…
 In timpul asta eram cu examenele in primii ani de facultate, apoi am aflat ca primul meu iubit s-a combinat cu o colega de –a mea din facultate(primul meu iubit din liceu si primul cu care … ma rog..) si apoi, soc, am inceput sa am probleme si la redactie. Nu stiu, dar toate mergeau aiurea. Sa fii avut oare o legatura si ideea mea ca pizza este extrem de buna sau a snikersurile si mars-urile erau obligatorii zi de zi?! Hm.. posibil. Cert este ca atunci a fost LIMITA. Cantarul a depasit 65-67 de kilograme. Poate nu intelegeti, dar eu ma simteam ca un porc. Deja am inceput sa imi iau pantaloni de la baieti, sa port platforme inalte ca sa imi ascund cumva soldurile – care mi se pareau gigantice…
Trucuri
Si aici am ajuns la capitolul al doilea. Trucurile. Ca sa arati mai slaba decat esti. V-am spus cateva:
 sa porti haine largi, negre eventual, deloc lucioase, mate, din stofa gri inchis, jeansi negri si gri… camasi largi…si eventual body-uri ca sa imi arat sanii DAR la un sacou. Si tocuri INALTE. Platforme. Parul mi-l urcam cumva in cap si de atunci am inceput sa am mania sepcilor. Palariilor… Te inalta astfel de accesorii cu cativa centimetri. Ca sa va fac un mic calcul: 14 cm de la tocuri, plus 5 centimetri palaria… plus haine negre… Desi rasufli greu toata ziua…. Lumea nu se prinde ca ai luat cam 15-20 de kilograme!
Probleme din cauza grasimii
Nu sfatuiesc pe nimeni sa se foloseasca de aceste trucuri pe termen lung. Pentru ca o sa ii faca rau la un moment dat. Aceste trucuri sunt pentru o cat mai scurta perioada de timp, de genul, pana cand incepi sa slabesti, pana cand ai slabit… si pana cand esti absolut sigura ca te simti bine si fara aceste trucuri.
 De ce? Pentru ca tocurile inalte purtate zilnic iti fac rau la coloana, si deobicei incepi sa suferi de spondiloza – ceea ce mi s-a intamplat mie… Tocurile inalte, mai ales daca esti chioara – cum sunt eu – te pot face sa cazi cat esti de lunga si mai ales pe scari, si mai ales daca te grabesti dupa un taxi. AM patit – de cateva ori si mi-am luxat de vreo 5 ori glezna stanga – de aia e si mai groasa decat cealalta. Transpiratul in haine de astea negre – mai ales vara, si mai ales cu palarii pe cap, evident nu este o chestie placuta. Cred ca am cumparat pe atunci lunar cate un Chanel 5, adica bani aruncati aiurea pentru ca ESTI GRAS!
Pentru ca atunci cand nu esti GRAS, nu mai stranspiri asa de mult! LOGIC.

CE SA NU FACI CA SA SLABESTI

Cum sa slabesti? Nu cred in regimuri de slabire facute o luna cand ai 100 de kile. Nu cred in sala intensa cata vreme infuleci ca poarca acasa. Nu cred in tot felul de aparate de slabit, nu cred in mancare super dietetica sau numai tofuri si salate si eventual legume fierte. Poate slabesti un pic, dar apoi te ingrasi si mai mult, pentru ca organismul se comporta ca un caine caruia nu ii dai decat legume , cand scapa liber va intra in primul porc, va manca de pe jos si apoi va ataca si oamenii. Nu cred in regimuri numai cu iaurturi si petale de flori. La un moment dat o sa ti se faca rau si o sa lesini!

REMEDII PE BUNE, NU AIURELI

Trebuie sa fii constient ca tu esti seful/sefa. Si ca din cauza ta corpul tau arata fie bine, fie rau. Cel mai important este sa iti mentii ratia zilnica de vitamine, proteine, calciu pe zi. Chiar daca asta inseamna sa mananci doar o singura data pe zi o bucatica de branza, o bucatica de carne, o bucatica de ciocolata si doua mandarine. In rest poti manca sau rontai dar numai chestii care NU AU CALORII MULTE. Si asta zilnic. Poti rontai pufuleti simpli, seminte – o data pe saptamana!!!, poti bea o zi intreaga pana nu mai poti ceai, primele ceaiuri fara zahar, si ultimele doua cu miere. Totul trebuie imbinat cu exercitii de subtiere a fundului/feselor – rotatii de pe o parte pe alta, ca o sarma care se tot invarteste. Sunt necesare si alte exerciti ZILNICE!!!: flotari, abdomene, cosuletul, incercari de a face sfoara – cu incalzire, neaparat!!, alergari, combinate DACA OGRANISMUL PERMITE , cu sauna. Innotul recomand o data pe saptamana. (o sa va explic candva de ce nu recomand innotul f des)
In tot acest timp trebuie scos zaharul din orice. SI FOARTE PUTIN ULEI. DAR, trebuie sa aveti la voi batoane /napolitane cu indulcitori, daca vi se face cumva rau de foame. Credeti-ma, am mancat vreo 7 ani astfel de regimuri, pana am ajuns ca acum.  Si de acum nu ma mai ingras. ;)

SFATURI
Cand vezi ca ai slabit un pic, nu mai da iama in dulceturi, saorme, alcool, tocanite, etc. Faci altceva: iti cumperi ceva pentru noua ta silueta. Apoi te aranjezi frumos si te duci la prin oras, sau la prieteni – exclus prietene!!! – ca sa te admire.

ALTE PONTURI
Cel mai bine este sa te apuci de slabit vara, in concediu. La mare. Singura, nu cu puradeii sau familia dupa tine. Stai singura la soare, faci baie in mare, bei o bere noaptea si tot asa, pana la plecare, cand vei observa ca ai jeansii largi, ca esti superba, bronzata, ca parul este mai frumos si mai lung si mai auriu si ca toata lumea se uita dupa tine.

Revenind la mine…
Asta e cam 3% din tot ce pot sa spun eu despre slabit. Ganditi-va ca in liceu stiam fiecare aliment cate calorii are… si cate calorii dai jos daca faci 100 de abdomene… Eram doctor. As scrie un blog numai despre asta. Cine vrea neaparat sa ma asculte, sa asculte primele mele sfaturi.

Acum nu vreau sa ma ingras, dar recunosc ca pastrand regimul de viata tip: rontai pe alocuri, fara zahar si stress cat cuprinde, - ajunge sa slabesti fara  sa vrei, exact asa cum este cand te ingrasi cand nu vrei.
Voi reveni 

Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu