luni, 12 ianuarie 2015

10. Misterul sarpelui vedeta




Alma Cuceanu, pe nume de scena Kaoma, plangea incet in batista, in bucataria vilei sale din Pipera. Isi ducea matasea roz, brodata de mama sa, la nas, la nasul aranjat de doctorul chirurg Georgescu. Isi ducea batista la nas destul de des, pentru ca suferea foarte mult si pentru ca mucozitatile expadau in toata partile.
Machiajul ei era insa rezistent. Asa ca in momentul in care cele 5 televiziuni au cerut o declaratie publica si exclusiva, atat cat se putea, celebra Kaoma, imblanzitoarea de lei si serpi, a oftat, si-a mai sters o data lacrimile, s-a rujat pe ascuns, cu ochii in geanta de firma, si apoi a pasit, trista, in curtea rezervata ceremoniei.
-       Cine v-a imbarbatat dupa ce s-a prapadit fiinta dumnevoastra cea mai draga?
-        Dupa ce a murit copilasul meu, am plans singura, am cautat raspunsuri… am fost terminata…
-       Ma numesc Simona Dobrescu, de la publicatia Blick; fostul dvs iubit, Puiu Fier, s-a despartit de dvs din cauza sarpelui?
-       Da. Fara regrete…
-       Mai nou, face misto de asa zisa sa iubita!
-       Nu comentez asta!
-       In emisiunea de joi la Scandal TV, Fier a negat din nou faptul ca ar avea o relatie amoroasa cu dvs, dar nici ca ar avea ceva cu colega sa de redactie.
-       As vrea sa retineti ca eu sufar si ca nu doresc sa discut despre alte lucruri. Desi, stati un pic. Nu mai doresc aceasta conferinta. Imi dau seama ca durerea pricinuita de disparitia animalului meu de casa va starneste rasete. Inchei in acest moment conferinta de presa!
-       Un moment!
-       Ne scuzati!
-       Nu ati inteles bine!
-       Doamna!!! Va rugam!
-       Inca o intrebare!
Dar blonda parasi incaperea intransigenta si foarte demna. Usa se inchise cu zgomot inrma ei, in timp ce ziaristii si fotoreporteii faceau fete-fete.
-       Sa imi bag picioarele! Toate javrele au ajuns sa aiba fite si rasini!
-       Las-o si tu acum.. Trece printr-o perioada aiurea. E ca si cum ti-ar fi murit pisica…
-       Sa imi bag slobozii in pisica si in soarecii si in sarpele ei de c..va naibii!
-       Va rugam sa plecati, conferinta de presa s-a incheiat, va asteapta o masina afara ca sa va duca in centru, anunta Mihai Iliescu, PR-ul evenimentului.
-       Mape de presa, cadouri, ceva, avem si noi?
-       Da, evident. Aveti la iesire cate o punga cu produse bio, produse de firma doamnei Kaoma. Doar ca trebuie sa prezentati legitimatia de presa.
__________________
-       Cate s-au pierdut?

-       Doar cateva doze. Nu imi explic. In fine, nu vreau sa dezgrop mortii.

-       Mda. Nu sunt zgarcit. Dar imi place ca toate sa iasa la fix. Deci cate doze s-au pierdut?

-       Cam 600-800…

-       Asta inseamna?

-       Inseamna cam doi-trei soricei… 
- Cam 5000-7000 de euro.

-       Da, sefu’…

-    - Bine am inteles. Nu stiu ce sa zic. Cred ca o sa uit treaba asta. Deja ma plictiseste.

-       Bine sefu’.
___________
Peste 3 luni. Vara. Egipt.

Kaoma se bronza la soare. Costumul ei de baie in rosu, verde si negru, se plia perfect pe corpul ei bronzat, nici prea gras, nici prea slab. Lacrimile si tenul alb-gri, trist din primavara, disparusera ca prin farmec.
-       Un martini!
-       Maldini, yes miss…
-       Nu, stai! “Cine stie ce naiba o sa imi aduca astia! Mai bine cer ceva mai simplu”. Vreau un Pepsi! Si o vodca!
-       Yes lady! Pepsala si Votcu!
-       Oh Good! Ok, is Ok!

Kaoma isi puse inapoi ochelarii de soare peste ochi verzii, ofta scarbita, apoi stranuta. Ceva ii statea peste nas.
Miji ochii si apoi scoase un urlet:
-       Doamne Dumnezeule! Ce ai aici! Cine esti?! Ce vrei?
-       Sunt comisar Aurel Panait. Am fost trimis de la Bucuresti. Am cadavrul sarpelui dvs.
-       Dumneata esti prost?
-       Nu, sa traiti.
-       Asta nu e cadavrul! Asta e pielea sarpelui meu…of Doamne!
-       Pai atunci, imi permit sa va intreb, draga doamna, de ce numai pielea asta statea in cosciugul sarpelui?
-       Dar cu ce drept ati umblat dvs in cosciugul animalului meu de casa, sufletelului meu?!
-       Cu dreptul conform caruia noi cautam niste droguri. Apropo, ce aveti dvs in palarie?
-       Poftim??!!!
-       Ce aveti in palaria de paie, madam?
__________________________________
Raspunsul rubinsienei vedete ramase in aer. De altfel, sarpele gasit in interiorul palariei divei, care sarpe de altfel se simtea perfect in Egipt, a fost lasat in seama Politiei Romane.
-       Sarpele are doua incizii pe abdomen, spuse Filipescu, un veterinar angajat de SRI.
-       Ete, nu conteaza. A avortat. A fost obligata. De doua ori. Adica nu am putut sa o las sa faca pui... Era prea sensibila. Ca si mine... Nu ar fi rezistat.
-       Din pacate, avem o veste proasta pentru dumneavoastra. Serpulita dumneavoastra este de fapt sarpe. Dar nu se cunoaste acest lucru la toate specimenele. Unii serpi au acea umflatura spre coada, in jos, care atesta ca ar avea un fel de penis, alti serpi il tin inauntru. La veterinar, probabil ca vi s-a spus ca e femela, nu?!
-       Da. Nu este fetita?!
-       Nu, este mascul. Baiat! Si i-ati taiat de doua ori burta ca sa ii scoateti soriceii care erau imbuibati cu mai multe sute de doze de droguri. L-ati taiat o data, le-ati dat mafiotilor cam 70% din pachete, nu ati spus ca dvs i-ati dat hraa in 3 transe, apoi dupa ce a plecat doctorul, i-ati despicat inca o data dvs burta, si i-ati mai scos inca doi-trei soricei. Cu droguri inauntru… Unde sunt drogurile?
-       Sunteti niste nemernici…
-       Da, dar dumneavoastra?! Care ati mintit toata opinia publica?! Si ati furat de la hoti ca sa va permiteti vacante scumpe?! Apropo, daca crapa si sarpele dumneavoastra din cauza drogurilor bagate in el?! Deci nu il iubeati asa de mult? Cine mai e nemernic?
-       Nu, doar ca…
-       Iar pielea sarpelui pusa in sicriu… ce penibil.. Cum au putut sa creada prostii din televiziuni?! Doar toata lumea stie ca serpii naparlesc, si lasa o piele…
-       Poate aveti dreptate.... Din nou sarpele a mintit femeia…
-       Da, acum puteti lua si Biblia ca sa o cititi, ca aveti destul timp acolo, la racoare.


FINAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu